Sjukt!

Aafyfan vad trött jag varit idag! Och frusen! Tro mig, jag hade styvisar hela dagen idag på jobbet! Efter första turen så gick jag in på kontoret och kröp ihop i fosterställning i en fotölj och stordeckade, haha!

När jag äntligen kom hem la jag mig i ett varmt bad, ooh aah! Sen när jag går in på rummet höll jag nästan på att tappa handduken när en viss Sofie skrämmer skiten ur mig! Ja se på fan, där satt hon utan förvarning på min säng och flina! Sen drog hon med mig till IKEA! Och efter det träffade jag Ralle en sväng, och som vi sa, det är fan rätt skönt att vi kan träffas och umgås.. Vi har ju endå trotts allt 4 års förflutet med varandra, och bara för att det en dag tog slut så behöver man inte puts veck, förvinna ur varandras liv!

Hanna & Jag har nyss insett att vårat distansförhållande funkar utmärkt! Vill man inte lira Gh3 ensam, så äre bara att sätta på ass-free'n och slå en pling till henne! Sen lirar man samma låt samtidigt och den som får mest poäng vinner givetvis, som i vanliga fall, när man sitter bredvid varandra ock spelar. För våran del är det ju bara sträckan mellan Örebro och Göteborg som skiljer. Tack för en god match Hanna!

Neefan, nu måste jag slagga.. som vanligt.. ska upp tidigt.. som vanligt! Som vanligt, som vanligt, som vanligt.. Ge mig lite omväxling i livet, nuuu.. aa Lollo, nuuu.. Aafan, jag kirrar! Bra! Tack! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0