no life

[ Lougra ] says:
jag måste ha ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg
[ Lougra ] says:
undra hur många I:n det där var
-||  Maniak  ||- says:
de va 32st
[ Lougra ] says:
äru seriös?
-||  Maniak  ||- says:
japps :D
[ Lougra ] says:
haha det haru fan rätt i :D


Aa precis, no life! Riktigt lam dag det har varit idag.. det mest ansträngande jag åstakommit var när jag gick iväg till kiosken och handlade.. eller om det var när jag tog mig upp ur badkaret.. whatever, känner mig lite smått pårökt skulle man kunna säga! Alltså, nu har banne mig alla kaffedrickande kärringar någonting och prata om! Vädret! När jag var ute och traskade.. ett steg fram, ett steg bak, ett steg fram, två steg bak! och byrackan fick jag minsan hålla hårt i så att han inte blåste iväg.. fan, äre nu det är så kallad höst? Brrr..

Ne om man ska ta och ringa någon kulig vän och se vad som händer ute på fältena i frontlinjen! Ooom jag bara ooorkar sträcka mig efter min mooobil.. ugh ugh! Bosse erbjöd sig i och för sig att hjälpa mig städa och dammsuga bilen förut idag, undra om erbjudandet står kvar! Skulle behövas.. efter att några "smått" berusade lirare släpat in en hel jävla åker i bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0