Jahaja?

Vilket jävla pattslag alltså! Men aa.. life goes on..
And on, and on, and on.. och snart kommer livets liv få känna på high life trippel plus! Det kommer bli grymt!

Jag har ont i armen, den där Milla slog mig förut.. jag visste inte att den där klena jäveln hade en dold muskel.. Jag kommer nog få ett blåmärke.. Milla! Kvartsamtal! Mellan 4 ögon, 3 bröst och 7 dubbelhakor!

Haha, Jag & Terrores battlade lite för några dagar sen, hon gjorde mig totalt mållös..
"Skulle du varit Eva, skulle jorden varit överbefolkad redan från första början.." Haha what!? Vad säger man mot det? Haha.. jag vek mig dubbelt av garv istället..

Alltså, jag blir misshandlad och nedtryckt.. Jag börjar fan bli psykiskt instabil, måste nog byta umgänge snart, haha..

Ny sysselsättning: Flasha pattarna mot övningskörare, haha! Jag orkar inte med mig själv..

Kommentarer
Postat av: MilloMcrillo

Haha sluta ljuga nu förfaan. Jag skulle vel aldrig slå dig heller ! : D

2008-08-05 @ 02:07:12
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0