Gangbangerz

Nu är alla Gangbangerz på plats igen, Bow-fucking-hoe är hemma ifrån staterna! Vart som en liten Julafton igår när vi åkte och träffade honom, jag fick en t-shirt utav honom, där det stod "I´m a fucking genius".. Jag frågade om det var en pik, men Bosse valde att inte komentera den frågan.. Sen fick jag en ytte-pytte liten mini balle, såpass liten att den får plats i en tändsticksask! Min första tanke var "den här kommer ju försvinna.." Haha! Sen när jag läste på bruksanvisningarna så stod det att man ska lägga den i en balja med vatten i några dagar, så kommer den bli fetingstor tillslut! Fan vad ballt! Jag ska ta kort på den dag för dag, så ska ni få se, ska bli spännande! Men aa, sakerna vi fick var rätt personliga, så min slutsatts av det hela är att Bosse ser mig som en blåst nymfoman.. haha! Good to have you back home again brotha!

Mjaaaaaaou jag ska upp om 5 timmar! Jag kommer vara dead meat på jobbet imorgon om jag inte går och lägger mig omedliusbomus! Men fan.. känns ju som att jag nyss kom hem därifrån.. sämst.. En sak vet jag iallafall, och det är att det står ett paket jääättegoda kakor på bordet inne på kontoret! PAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0