Fredag!

Fyndig rubrik!

Ja fi fan jag säger! Ikväll händer det inte mycket inte.. orkar inte! Vaknade inte allt för länge sen, haha! Idag på jobbet var jag den mest festligaste människan ni kan tänka er, helt speedad och lite tokig också får jag nog erkänna! Men det är kul, och då är det ju värt det! Sen vart det en after-work hos Elly.. eller ja, drack te, åt niggahballs och snackade lite skit, helt suveränt! Efter det åkte jag hem och stordeckade, haha.. det är fan inte klös i mig längre! Tror nästan jag måste förtidspensionera mig, eeeller bara lära mig att sova ordentligt på nätterna istället, hehe!

Imorgon blire häjkon päjkon! Ska hem till Evelina och svina lite granna.. Jag och vikarierna i min grupp på jobbet.. tok-fräsigt! Vi är ju endå som en enda stor familj, haha! Sen blir det troligtvis utgång också.. klööööös!

Uuundra om man ska springa över en sväng till Macrillo.. mjaaou.. men endå, njaaou.. haha, orkar inte ta mig nånstanns.. eller jo! Tror jag.. uff uff uuuff! Återstår att se, ska slänga nåt i magen nu så får jag fundilura på saken!

"Du är som glápack! Man både älskar och hatar dig på samma gång"

Kommentarer
Postat av: Chenny

Jag röstar för penis-onering

2008-08-27 @ 22:00:02
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0