08-08-08

Det är sjukt.. När jag ska upp kl. 6 på morgonen för att dra till jobbet, då är jag inte ett dugg sovnödig! Dampar omkring som en tjackhare skulle man kunna säga.. Men när jag är ledig dagen efter, ja då jävlar är jag dödens död! snaark..
Härligt, är ledig hela helgen nu, yaay! Har fan bara jobbat och slitit arslet av mig den senaste tiden.. Nonstop! Dead meat! Och efter jobbet har jag varit deck, min säng har varit min bästa vän och man har näst intill fått sondmata mig.. Mjaa, så kul har jag haft det på sistånde, haha! Men aa, $$, fina grejer!

Jag vart förbannat jävla lycklig idag när Evelina hipp som happ drar ur sig att skatten kommer vilken dag som helst! HALELULIJA säger jag bara! Det hade jag totalt glömt bort haha! Och här har jag suttit med fetingångest över att jag är såpass pank att jag övervägt till att joina Burkmannen! Fy fan vad härligt! Och helt plötsligt så fick jag några tusen bara sådär.. Är ganska glad nu över att jag glömde lämna in mitt kontonummer till skatteverket, hihi, väääärt!

Borde slåpa nu.. begravning imorgon.. usch..

På kvällen ska jag iallafall bli lite knökens tillsammans med Milla & Malle.. haha seriöst.. "Milla & Malle".. haha, stilat!
Vi får se vart kvällen tar oss.. skulle iallafall vara trevligt om DU kan ta mig :D Eller VA?! Nu tänkte jag högt.. hihi MUMS! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0