Raggadish-ish-ish!

Jag hatar det här pissvädret, man blir ju heldepp!

Idag var jag minsan uppe redan halv 9, drog till verkstan och greja lite. Efter det kom Sofie hit och snörvlade och drog med mig till Subway för att käka frulle. Sen kom Jackie hit och hängde i gäng, lurade in mig på nåt värdelöst spel på datorn, men fan vad besatt man blev! Efter det drog Jag till Sarah och lattjade lite, svullade chips och godis och fixade systemet gjorde vi banne mig också, för på fredag blir det fest! :D

image28

Haha, raggadish-ish-ish! ;)

Nejfan, nu har jag inte tid för sånthär larv, nu ska jag kolla på min nytankade film, Jumper, får vi se om det är nåt att ha :) Urgh.. jobbelijobb imorgon, känner mig helt avsugen på det.. 4 timmar, OVÄRT!

Kommentarer
Postat av: David

fyyyyy faaaan va cooool tröja!!! :D:D:D

2008-04-10 @ 14:07:35
URL: http://yazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0