Lobotomerad

Jävla skit att somna på soffan och vakna nu, ovärt! Egentligen skulle jag nog kunna somna en gång till men jag måste gå och tvätta av mig sminket, och risken blir absolut större då att jag blir piggare.. Dagens i-landsproblem! John Bluuund, youhouu, komsi komsi med lite vitt pulver till mig ;)

Juste! Igår fick jag tatueringen gjord :D Jag är super duper jätte nöjd med den! Mycket av stoltheten ligger nog också i att det är jag själv som ritat den ;) Den är så fin! Och idag var jag och blev klippt och stylad i håret också, underbart! Får vi se vad det blir imorgon då, manikyr? Hehe, ne luring!

Varför ringer exakt alla när man sover, eller när man glömt tagit med sig mobilen? Det slår banne mig aldrig fel.. Nu ska jag välja och vraka vem jag ska ringa upp när jag tar mig en kvällscigg.. Sen ska jag krypa till kojs och försöka sova, kolla klart på Jumper kanske som jag inte kommit igenom än, somnat till den säkert en 5 gånger :P Mycket oskillt LowLow!

Kommentarer
Postat av: IBS

du uppdaterar ju lika ofta som jag har fast bajs!

2008-04-18 @ 20:10:10
URL: http://REBLAN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0