Lirarnas lirare!

Det är bra nu, hur bra som helst! Hoppas bara det förblir så.. Men vi kämpar tillsammans :)
Sitter här hemma nu, tokförkyld! Har knappt fått en blund inatt.. snörvel hit och snörvel dit, uuääh! Fan jag som tänkt göra så mycket idag, tvätta, fixa och dona med bilen, städa mitt rum och gå in och klaga på banken för att dom skickar spärrade kort till mig, grr! Vi får se vad jag pallar med..

Sommaren är iallafall på G nu! :D Kanske inte just idag, men det har iallafall varit varmt och soligt de senaste dagarna, hur skillat som helst! Tror jag nån dag nu i veckan ska köpa dom där inlinesen som jag vart kär i, hur grymma som helst! Så ska jag och Jove dra ut och sladda lite ;) Hääärliga tider :D

Nu har ni fått som ni vill, jag har skaffat Bilddagboken, check it out och lämna nån frän kommentar vettja ;) Haha..
http://lougra.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0