Jävla skruttibangbang

Varför kräks jag så mycket? Det har varit såhär i ett halvår nu, en spya hit och en spya dit! På nåt konstigt vänster, så skämms jag över detta.. eller nåt! Men vafan, jag kan ju inte rå för det, att min kropp är fucked up! Och nu är jag helt tom i magen, känner mig helt ihålig, förut när jag tryckte i mig en banan, så kom den upp lika fort igen.. Banan-mos!

VLC är också fucked up! Jag hade videoklipp på mobilen ifrån Thailand som jag skulle lägga över på datorn. För det första så hade jag glömt bort hur mitt usb-minne funka, haha! Alltså det är lite klurigt, för man ska plocka isär det och trycka ihop det, varför dom krånglat till det så vet jag inte, men efter lite pyssel så fick jag ihop den tillslut. Sen skulle jag ju komma på också hur man nu gjorde för att få över videoklippen till datorn, humdelihum, jag fixa det tillslut. Sen, finally, när jag skulle kolla på filmerna där Jag och Jove tokar oss, så funkar inte ljudet till VLC, varför!? Jag ger upp!

Inte nog med detta, så har jag tappat bort min näs-piercing.. Jag skulle gissa på att den ligger i sängen nånstanns, orka leta.. Nee, men jag känner mig så naken utan den, nästan så att jag funderar på att åka och köpa en ny, för jag pallar inte att leta, haha..

Något som gjort mig himlans glad iallafall är att min chef ringde mig igår.. Hon behövde någon som kunde gå på vikariat från nu i April till Augusti, och då var Jag den första hon tänkte på! Lollo ska få detta! För Lollo är bäst! Yes :D Skönt att få jobba på schema nu också, få lite rutiner i livet! Sen sa hon även att hon vill att jag ska bli deligerad till att ge insulin! Finns många ordinarie som jobbat där i många, många år som inte blivit deligerade det, haha, tyngst är jag! Up in your ass säger jag bara till alla jävla lärare på Risberska-kuk-skolan som inte trodde på mig och som bokstavligt talat sa att jag var inkompetent. Något självförtroende-höjande var ju iallafall detta när chefen ringde och sa så mycket bra om mig :D

Igår var vi fruntimmer ute och svinade! Shakade arslena av oss på dansgolvet, wehey! Först spelade Dj:n en massa RnB, det är skön musik, men inget som iallafall jag vill dansa till.. Så Milla tjatade lite på honom att spela Trance, och helt plötsligt, var hela dansgolvet igång och brände kalorier.. konstigt? Inte ett dugg! Trance is the shit! :D

Hihi, vad mycket jag har skrivit nu.. Men det är väll ett himlans kul tidsfördriv för er va? ;)

Undra vad man ska hitta på idag.. Elly skulle ut och svina, jag kanske hakar på, men det blir nykter då :) Fast det skulle vara allt bra mysegosigt att köpa chips och godis och grejer och kolla på film, meen, man kan ju alltid göra både och :) Låter strålande! Mot Coop Forum min vän! Tjingepling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0