Honey, I´m home!

Feting Jetlag vill jag påstå! Uuh, hjärndöd känner jag mig, haha!

Thailand var för dunder underbart! Spenderade 2 nätter i Bangkok till att börja med. Shoppade loss ganska ordentligt på MBK, tog oss en båtfärd och fick se massa spännande saker, stannade bl.a till på en Orm-farm och fick se en uppvisning.. Dom hade massa andra djur där också, men den jag fastnade mest för var den sötaste lilla bebisapan som hade blöja och sög på tummen :D Så himlans go när jag fick hålla honom då han först tog mina solbrillor sen gosade han in sig i nacken på mig, ååh mysegos! Jag ville ta med honom hem, men det fick inte jag :( En kväll drog Jag & Jove ut och svinade lite, träffade massa trevligt folk :) Träffade bl.a två Israelier som vi hakade på till en annan nattklubb, dom var roliga! Så vi sladdade lite taxi och pumpade Eminem, haha! "Ladyboooy!", tror taxi-chauffören hade kul iallafall :D

Efter Bangkok drog vi till Hua Hin, eller ja, Hua Yang.. Chill, sol, bad, stranden! Jag & Jove vart som barn på nytt när vi hoppade i vågorna :D Sen red vi elefant också, det var en upplevelse det måste jag säga, särskillt när man själv fick sitta på hans axlar, eller ja, vad man nu ska kalla det, nacke, hals? haha :P Efter den turen impuls-shoppade vi shampo, tandborstar och bikinisar, sen tog vi taxi till Bangshapan, sov i bungalow med massa mysiga ödlor, haha! Dagen efter det drog vi med båt ut till en hur fin ö som helst, Koh Talu. Snorklade en sisådär 3 gånger i korallreven :D Dagen efter skulle det snorklas en gång till men Jag & Jove låg hellre på stranden och chillade, för underbart :)

Vi har gjort massor, men jag orkar fan inte att skriva mer, haha! Jag måste dessutom gå och lägga mig nu för imorgon ska jag på bilbesiktning med Svarta Draken :P Och på kvällen blire feest! weho :D

Baaanzaaaaai din gamle fallang! :D

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0