Unz unz unz

Åh vad skönt att vara ledig imorgon! Och hela helgen med för den delen! Frågan är ju bara vad man ska hitta på? Hanna kommer till Örebro iallafall :) Sen får vi se, vi kanske drar och kollar på Petter imorgon, får jag inte höra Frustration så suttar jag en dojja i skallen på honom!

Usch, fick idag reda på vem tjejen på jobbet som hoppade framför tåget var.. Kvällen innan det hände var jag inne på hennes rum och bad om Tim-pärmen, det var det sista jag sa till henne. Konstigt att nån man knappt ens kände men som man endå hälsade på när man gick förbi varandra i korridoren, helt plötsligt bara försvunnit. Puts veck liksom! Brrr, hemskt : /

Nej, om man skulle ta sig själv i kragen och dra ut och springa en runda! Det låter som en strålande idé! Får se om jag pallar att dra till Dannie sen, hoppa omkring på nån ny hightech pryl hon införskaffat sig, en dans-matta(?) Haha, lustigheter :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0