Tidsfördriv

1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, titta på rad 4, vad står det där?

- " och man vill skrika: snälla skjut mig! "

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
- Min hemtelefon


3. Vad var det senaste du såg på tv?

- Kommer inte på vad det heter, men det är en snubbe som snackar med de döda iallafall..

4. Utan att se efter, kan du gissa vad klockan är nu?
- 18.30 typ

5. Hur många syskon har du?
- 3 st


6. Vad lyssnar du på nu?
- Dave Spoon Feat Lisa Mafia - Bad Girl

7. När du var utomhus senast, vad gjorde du då?
- Stod på trappen och rökte med Jove, Jackie och nån snubbe

8. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
- Vad jag tittade på? Uhm..


9. Vad har du på dig?
- Mjukisbrallor och tröja

10. Drömde du något inatt? Isåfall - vad?
- Jag drömmer typ jämt, men bara för att jag får en fråga om vad så minns jag inte


11. När skrattade du senast?
- Idag, åt pappa, haha

12. När grät du senast?
- Det var riktigt länge sen!


13. Har du sett något konstigt på sistånde?
- Ja, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över det!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
- Stardust, besviken vart jag! Boring


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
- Allt jag någonsin önskat mig!

16. Berätta något om sig själv som de flesta inte känner till?
- Jag borde varit död nu

17. Om du skulle förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik eller skuldkänslor, vad skulle det vara?
- Krig är ganska onödigt. Våld mot kvinnor, barn och djur med, bort med skiten!

18. Tycker du om att dansa?
- Ja det är lajbans! Bara jag är på humör

19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
- James & Pamela


20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
- Javisst, varför inte

21. Vad ser du dig själv jobba med om 10 år?
- Ambulanssjukvårdare

22. Vad är ditt fullständiga namn?
- Louise Sandra Maria Granath

23. Har du nån gång blivit sviken utav någon som stått dig nära?
- Alldeles för många gånger : /

24. Katt eller hund?
- Både och!

25. Vad vill du ha av din pojk-/flickvän?
- Kärlek, närhet, ömhet, respekt : )

26. Kommer du hamna i himlen eller i helvetet?
- Himlen : )

27. Vad ska du göra nu efter att du är klar med dessa frågor?
- Dra ut och springa hade jag tänkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0