Lollo goes blogg!

Undra vad det här ska vara bra för? Men ja, har man inget bättre för sig en fredagnatt så varför inte fixa en blogg som alla andra nördar?

Sa nyss byebye till Milla, vi har stått ute på min trapp och rappat, för tunga är vi! Haha! Spenderade första halvan av kvällen ute i Glanshammar hos Sofie & co. Kollade på en väldigt frustrerande film, fyfan jag blir så lack!

Idag kom mamma och knackade på min dörr:
- Lollo! Öppna! Jag måste berätta en rolig grej!
- Aa, snart jag ska bara..
- Äsch! Hör du mig endå?
- Aaa..
- Okej, bra! Hur vet man att en massa möss har fest?
- Öhm? Ingen aning?
- Jo! Det står en ostbåge parkerad utanför! Hahaha!
Sen hör man hur hon går och garvar hela vägen ut till köket. Humor..

Jag är så himlans proud över mig själv! Har dumpat onyttigheter och springer varje dag! Tung är jag! Eller ja, som en viss Jove sa efter att jag tappat ett par kilon "Lätt är du, Lowfat!" Haha! Fast imorgon ska jag svina lite hade jag tänkt, dricka lite smaskens och hänga gäng på Backstage lutar det åt!

Jag är inte ett dugg sovnödig! What to do, what to do? Jag kanske skulle ta och kolla på den nya filmen jag fick ner idag, Surfs Up :D Aa, det låter som en strålande idé!

Ciao / LowLow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0