Skallebank

Alvedon is some good shit! Hoppas den gör verkan snart, för mitt huvud bankar något så förfärligt! :(

Drog med Jackie & Milla och solade och simmade idag, hurtbulle, javisst! Sedan satt Milla och räknade upp alla snabbmatsställen hon kunde komma på, och ja, det var fan ett jävla bra tag sen jag käkade skräpmat så varför inte, haha! Drog en burgare på Max, mums! Träffade Nicko där också, det var banne mig inte igår man såg honom! Sedan sladdade vi iväg till Rosta och fick slänga in lilla Jackiehoe i en ambulans, stackarn! På köpet vart jag och Milla hundvakt så vi tog oss en promenix. Gjorde depåstopp hos David och gav honom ännu mer anledningar till att tycka att vi är dumma i huvudet, haha! Och seeen fick jag wrooma iväg och hämta en mycket gladare, lustigare och pillerproppad Jackie på akuten. Syndast i världen var det om henne, så det blev en sväng förbi Mc Donalds också! Mycket man hinner med på en dag egentligen, och här sitter jag och beklagar mig över att det inte händer ett jävla piss och att alla dagar ser likadana ut! Men det gör dom ju! Nästan! Eller nåt! Drog sen hem och ut med nästa hund, min Zebb! Och nu sitter jag här, har nyss ätit nudlar, ska strax ut och ta natt-ciggen, sen krypa ner i sängen och kolla på min nytankade film, Bee Movie :D

Palla jobba imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0