Rackiluring!

Jag vill bara skriva en sista blogg innan jag dör..

Nyss hemkommen ifrån Danny & Tessan, vi käkade sushi. Efteråt började det klia på mig överallt, och DÅ kom jag på "fan jag är ju allergisk mot såntdärnt". Och så är min hals lite svullen. Men äsch, det brukar lägga sig efter ett tag.. Man lever bara en gång så varför inte ta lite risker och bli dödad av en jätteräka? Föresten, jag lärde mig nåt nytt idag när vi kollade på Evan den allsmäktige.. Räkor har sina hjärtan i huvudet! Haha, awsome!

Jaha, då ska man jobba imorgon.. Känns som att det är det enda jag gör nu för dagarna! Har jobbat där ett halvår nu, och börjar fan tröttna! Eller ja, det är helt okej när man väl är där.. MEN Lollo, ge dig! Think happy.. think money! Haha :P

Ämenvafan! Jag pallar inte att sitta här längre, jag ska nog gå ut och gnida mig mot en gran eller nåt.. kli kli kli! Iiih! Jag ska ringa en vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0