Kokoo

Heeelt underbar 20-års dag igår! :D Så fin familj och så fina vänner jag har! :D
Var först på Coca Thai och käkade mumselimums! Sen gick Jag, Hanna & Milla till MM-baren och började smådricka lite. Tänkte att det inte skulle bli så mycket med tanke på att jag skulle jobba idag, men folk bjöd mig på drinkar en efter en, haha! Men jag var rätt stilad endå :) Hade riktigt trevligt! Och såklart skulle folket upp på scenen och sjunga Happy Birthday för mig, haha gulligt!

Och idag vaknade jag upp vid halv 8 på morgonen av att jag hade så fruktansvärt ont i halsen, genomförkyld och feber! Syndast om mig i hela världen! Hade jag vetat igår att jag skulle vara sjuk idag så hade jag nog släppt till lite mer :P Men aja, var tvungen att sjukanmäla mig ifrån jobbet, sen har jag legat deckad i sängen hela dagen, var inte ens uppe och åt, eller varken rökte, försän vid 8 på kvällen.. Hoppas tamefan att jag är frisk på Lördag när vi ska röja här hemma!

Ne nu ska jag fixa lite te, sen krypa ner i sängen och kolla på mina nytankade filmer!

Kommentarer
Postat av: David

kul o va sjuk =P Krya på dig hoppas ni får de kul på lördag!!!!! =D

2007-12-21 @ 16:31:20
URL: http://Yazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0