Inte coolt!

Det är bannat halt ute på vägarna!

Haha, min mamma har hittat en t-shirt som hon ska köpa till mig: "If you think I´m a bitch, you should meet my mother", haha, den tyckte hon var frän! Lustigkurre :)

Vad hände i helgen då? Jo det ska jag allt ta och tala om för dig! Alla vi brudar var samlade, och partade loss på Frimis :) Jag hade inte varit ute och svinat på ett bra tag, så det var roligt att komma ut! Sen var det halva priset i baren hela kvällen så det vart ju ett X antal drinkar, mums! Men jag var rätt stilad endå :) Träffade sedan en snubbe jag inte träffat på, ptja, ett år kanske.. han fick nöjet att skeda med mig hela natten, hihi ;) Dagen efter var jag speedad! Hade Jove haft en bazooka hade hon antagligen skjutit skallen av mig, haha! Jag vet inte vad det var med mig, men fruktansvärt festlig var jag iallafall, eller hur Jovelina? Haha :D

På lördagen bunkrade jag upp med chips och grejer! Men efter att legat och kollat på halva Troja så vart jag bannat uttråkad, så jag stylade mig lite och drog till Ellys nya lya! Hehe, livat :P

Nej nu har jag inte tid för det här längre, nu ska jag ut och springa! Sen hoppelihopp in i duschen och sedan sladda iväg och hämta Jackie på tågstationen :) Tjingepling raringar!


Kommentarer
Postat av: Jove

haha festlig var du inte just då , men dagen efter , hahahhaa ;D

2007-12-18 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0