I´m a live!

Ja, mig blir ni inte av med i första taget! Jag överlevde mina allergiattacken, the force is with me!

Idag, eller ja, igår blir det ju eftersom klockan är efter 12, långt efter 12(!) såg jag nu! Hur som helst, igår vaknade jag tidigt! Förjävla härligt var det att för en gångs skull inte sova bort halva dagen och att vakna och känna sig utvilad, underbart! Oan kom förbi och tog morgonciggen med mig, efter det var jag hurtig och drog ut och sprang en runda, sen hem och svullade frulle, sen hopp in i duschen och seen wroomade jag upp på stan med Millavanilla & Jackiehoe! Köpte de sista julklapparna, klappat och klart in i minsta detalj! Unnade mig själv lite grejer också, men det är jag minsan värd! Hittade också de finaste bootsen också som jag bara MÅSTE ha! Ge mig!

Sen kollade jag och Milla på The Number 23, psykfilm! Man blev ju helt koko utav den! Men förjävla bra måste jag säga att den var, även fast jag själv inte är något stort fan till sånna där slags filmer. Efter det var Milla tvungen att gå hem och nanna kudden som den barnrumpan hon är, så jag gick och härjade med Jove istället! Hon är som den lillasystern jag aldrig har haft! Helvete vad vi har slagits och fightats! Haha, bara på skoj, men jag kommer nog ha en hel del blåmärken imorgon när jag vaknar, hon med förhoppningsvis! Vid 2 vart vi bannat sugna på nånting så vi sladdade iväg till Statoil och köpte korv och godis! Sen gjorde vi dagens goda gärning och skjutsade hem en kille vi inte känner (vi vet dock vem han är), vi tyckte lite synd om honom. Jättefull, jättefrusen, inga pengar på mobilen och sista bussen hade gått. Det är då en himlans tur att det finns sånna som mig! .. och Jove då, hehe! Det blir nog en hel del julklappar i år iallafall, haha! :P

Nej nu jävlar ska jag kolla på min nytankade film, Rescue Dawn, hoppas den är bra som fan, annars blir jag nog lite purken! Men ja, krigsfilmer brukar vara bra.. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0