God Jul!

Jaha, det var den julaftonen det! Men den har banne mig varit bra! :D Ätit massa god mat, fått massa fina klappar osv.  :)

Fick släpa mig ur sängen redan klockan 6 imorse för att sedan dra iväg till jobbet! Var rätt trött i ögat med tanke på att jag inte somnade försän vid 3 inatt. Åkte sen till äldsta brorsan & co. och hälsade på, sen hem och kollade på Kalle Anka, men jag var så jädrans trött att jag somnade på soffan, haha! Hur som helst har det varit en bra dag :D

Kom nyss hem ifrån Danny & Tessan, åkte dit och sa God Jul :) Och nu sitter jag och väntar på att Jove ska höra av sig så får vi se om det blir ett glas vin eller två! :)

Måste bara påpeka att partajet i Lördags vart hel-lyckat! :) Även fast jag fortfarande var förkyld och kände mig lite som en zombie så hade jag jädrans kul! :D

Kommentarer
Postat av: David

hahahaha hur mycket vill du ha då? =P

haft en bra julhelg?

2007-12-26 @ 21:07:54
URL: http://Yazdany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0